Foto: Mojca Širok

📺 Mojca Širok & GO! 2025

MOJCA ŠIROK & GO! 2025 ☕ Glede na to, da se življenje vrača v normalo in se na srečo lahko srečujemo v pravih kavarnah, danes z Virtualno Kavarno zaključujemo. V slogu, z imenitno novinarko. Mojca Širok, novogoričanka, dolgoletna dopisnica iz Rima in pisateljica, ki za RTV Slovenija trenutno poroča iz Bruslja.Vprašanj ne bo zmanjkalo. Kako se vidi Trg Evrope iz glavnega mesta Evropske Unije? Kaj se dogaja na najvišji evropski politični ravni in kako bo Evropa upravljala s posledicami krize zaradi koronavirusa? Pa tudi o Novi Gorici, o mejah, o pogumnem novinarstvu, o pisanju uspešnih kriminalk in še čem.✍🏻 Vprašanja zanjo nam napišite v komentarje, postavili jih bomo v živo!~☕ La vita sta ritornando alla normalità, possiamo finalmente incontrarci davanti a un caffé vero ed è quindi giunto il momento di concludere con il nostro Caffè Virtuale. E lo facciamo alla grande, con la giornalista Mojca Širok di Nova Gorica, scrittrice e corrispondente di lungo corso da Roma e attualmente impegnata a Bruxelles per TV Slovenija.La lista di domande e lunga. Come si vede la Piazza della Transalpina dalla capitale dell'Unione europea? Che cosa succede al più alto livello politico europeo e in che modo l'Europa gestirà le conseguenze della crisi a causa del coronavirus? Parleremo anche di Nova Gorica, di confini, del coraggio giornalistico, di come scrivere romanzi gialli di successo e molto altro. ✍🏻 Scriveteci le domande per Mojca nei commenti. A presto!

Pubblicato da GO 2025 Nova Gorica · Gorizia su Venerdì 29 maggio 2020

 

Glede na to, da se življenje vrača v normalo in se na srečo lahko srečujemo v pravih kavarnah, danes z Virtualno Kavarno zaključujemo. V slogu, z imenitno novinarko. Mojca Širok, novogoričanka, dolgoletna dopisnica iz Rima in pisateljica, ki za RTV Slovenija trenutno poroča iz Bruslja.

 

Vprašanj ne bo zmanjkalo. Kako se vidi Trg Evrope iz glavnega mesta Evropske Unije? Kaj se dogaja na najvišji evropski politični ravni in kako bo Evropa upravljala s posledicami krize zaradi koronavirusa? Pa tudi o Novi Gorici, o mejah, o pogumnem novinarstvu, o pisanju uspešnih kriminalk in še čem.

 

 

 

La vita sta ritornando alla normalità, possiamo finalmente incontrarci davanti a un caffé vero ed è quindi giunto il momento di concludere con il nostro Caffè Virtuale. E lo facciamo alla grande, con la giornalista Mojca Širok di Nova Gorica, scrittrice e corrispondente di lungo corso da Roma e attualmente impegnata a Bruxelles per TV Slovenija.

 

La lista di domande e lunga. Come si vede la Piazza della Transalpina dalla capitale dell’Unione europea? Che cosa succede al più alto livello politico europeo e in che modo l’Europa gestirà le conseguenze della crisi a causa del coronavirus? Parleremo anche di Nova Gorica, di confini, del coraggio giornalistico, di come scrivere romanzi gialli di successo e molto altro.

Other news
Altre notizie