Učenje ne pozna meja! / Studiare senza frontiere!
Šolske klopi je nadomestil naš dom, Trg Evrope, ki je danes še posebej žarel!
Z velikim veseljem smo bili priča ustvarjalnosti, radovednosti in razmišljanju dijakov z obeh strani meje.
Literarna, novinarska, glasbena, jezikovna delavnica ter delavnica spoznavanja teritorija s čezmejnimi mentorji ter vodeni ogledi Goriški muzej so širili obzorja, predvsem pa omogočili čezmejno druženje dijakov v mešanih skupinah.
Organizatorja premiernega dogodka Gimnazija Nova Gorica & Državni izobraževalni zavod Cankar Vega Zois Gorica želita, da dogodek postane tradicionalen in se letno nadgrajuje tako v vsebini kot po številu vključenih šol iz regije.
Borderless dan v vseh pomenih! 💛💪
I banchi di scuola sono stati sostituiti dalla nostra casa, Piazza della Transalpina, che oggi è stata particolarmente raggiante!
Abbiamo avuto l’onore di assistere alla creatività, alla curiosità e al pensiero degli studenti da entrambi i lati del confine.
I laboratori di letteratura, giornalismo, musica, lingue e di familiarizzazione con il territorio con relatori transfrontalieri e le visite guidate al Museo del Goriziano hanno allargato gli orizzonti, ma soprattutto hanno dato la possibilità agli studenti transfrontalieri di socializzare in gruppi misti.
Gli organizzatori di questa prima edizione dell’evento, il Ginnasio di Nova Gorica e l’Istituto Cankar di Gorizia, auspicano che diventi un’abitudine e che ogni anno si sviluppi sia nei contenuti che nel numero delle scuole coinvolte.
Una giornata #borderless in tutte le sue accezioni! 💛 💪